FALKENBERGS VETERINÄRSERVICE

AMBULERANDE VETERINÄRSERVICE FÖR LANTBRUKETS DJUR OCH HÄSTAR

Telefontid vardagar: 08.00-09.00

Övrig tid hänvisas brådskande sjukdomsfall vidare till jourhavande veterinär

Jeanette Odlander och Count Down

Bild: Jeanette Odlander och Count Down, Fälttävlan i Hermanstorp 19 maj 2013. Foto: RGB Foto i Falkenberg

Ambulerande veterinärservice för häst

Vi erbjuder en rad tjänster så som vaccinering, chipmärkning, id-beskrivning, munhåleundersökning, stående kastration av hingst, enklare medicinska utredningar samt besiktning inför försäljning eller försäkring av din häst. Vi har även möjlighet att hjälpa dig vid akuta sjukdomsfall så som sårskador, kolik, foderstrupsförstoppning mm. Under jourtid prioriterar vi våra fasta kunder.

Vid behov remitterar vi våra patienter vidare till närliggande större djursjukhus, ex. Hallands Djursjukhus i Slöinge alt. Regiondjursjukhuset i Helsingborg.

Ta gärna kontakt med oss för en konsultation! För icke brådskande sjukdomsfall och tidsbokning hänvisas till telefontiden, vardagar mellan 08.00 till 09.00.

Ambulerande veterinärservice

för lantbrukets djur och hästar

Hitta hit:

Vi finns vid Vinbergsmotet, i samma hus som Växa Halland och Svenska Djurhälsovården, granne med Granngården och McDonalds.

Besöksadress: Torsholmsvägen 3

Länk till karta: eniro.se.

Om ni kommer ifrån Falkenberg - kör under E6 och ta vänster i rondellen. Kör förbi infarten till Granngården och ta nästa vänster. Parkera på besöksparkeringen som ligger direkt till vänster. Vår ingång hittar ni på baksidan. Ring på ringklockan vid dörren så kommer vi strax och öppnar!

Besöksadress: Falkenbergs Veterinärservice, Torsholmsvägen 3, 311 50 Falkenberg

Postadress: Falkenbergs Veterinärservice, Box 254, 311 23 Falkenberg